Luckan som alla vill ha

Ok jag erkänner, jag är missbildad, men på ett bra sätt. På båda mina fötter har jag en onormalt stor lucka mellan stortån och dess granne. Jag har aldrig sett någon med något liknande, men jag tror att i framtiden kommer alla ha den här luckan. Luckan har nämligen en del otroliga fördelar. Foten blir bredare, vilket ger ökad balans och större träffyta när man sparkar på saker. Luckan kan även användas till att plocka upp saker som ligger på golvet, vilket leder till mindre ryggbesvär. För att illustrera detta har jag nu plockat upp en innebandyboll som jag olyckligt tappat på golvet.



När evolutionen får nys om detta kommar alla få en egen lucka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0