Minusgrader

Kallt är det! Nästan så att näsan trillar av. Men jag behöver i alla fall inte ut i kylan under några längre sessioner för de inhandlade julklapparna kom med posten idag. Var lite orolig för att de inte skulle hinna hit innan jag åkte till Västerås på tisdag så det var otroligt skönt att se dem ligga där och vänta. Internet är helt klart en positiv uppfinning!

För övrigt så har jag kommit fram till att när man cyklar så är det mycket bättre att visa med armen vilket håll man ska svänga än att ropa t.ex höger. Detta eftersom billister inte hör vad man ropar och att det kan vara svårt att veta vart mötande cyklister som skriker i självaverket är på väg.

Jaja, nu ska jag bara in och veva* på en sista tenta innan jullovet äntligen är här, (ja, jag pluggar faktiskt till civilingenjör).

*Att gå in och veva på en tentamen innebär att man inte riktigt har någon taktik, man går bara in och kör utan att veta vad man egentligen håller på med. Har man tur så knockar man nån uppgift här och där, men det är inget man märker förrns ett par veckor senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0