Funderar på att frysa ner mig

Jag har aldrig längtat så mycket till ett nytt album som nu. För nästan tre år sedan släpptes debuten I'm Like a Virgin Losing a Child och den 21 april i år är det äntligen dags för uppföljaren Mean Everything to Nothing. Men det är nästan en hel månad kvar och jag håller på att bli tokig. Som tur är så kommer bandet i alla fall släppa varje låt som en video med ca en veckas mellanrum fram till släppet och en bit där efter. Idag har man kommit till låt nummer två och det har fått min abstinens att lugna sig något, men tro inte att det blev bättre när jag idag fick se att Alternative Press gett albumet 5/5. I recensionen jämför man med gigantiska album som In Utero, OK Computer, Pinkerton och en av mina favoriter - The Devil and God Are Raging Inside Me. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till och känner mig som Cartman väntandes på Wii. Behöver jag ens nämna att jag håller I'm Like a Virgin Losing a Child som ett av de bästa album som gjorts?
C'mon, C'mon, C'mon, C'mon......

Recensionen

Mean Everything To Nothing
Part One - "The Only One"
Part Two - "Shake It Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0