Bloggeliblogg!

Som du kanske har listat ut så kommer den här bloggen att handla om tomater och radiokablar. Men först så skulle jag vilja säga att jag inte gillar tomater. Ketchup är gott, speciellt på korv och köttbullar, men jag gillar verkligen inte tomater. Radiokablar har jag aldrig smakat men jag kan tänka mig att de är ganska goda, godare än tomater i alla fall.

Men om jag skulle ta och vara seriös för en stund (undrar hur länge det håller i sig...). Bloggen är faktiskt döpt efter en del av en låt som heter Two-Headed Boy, Pt. Two. Det är en väldigt fin låt som jag gillar väldigt mycket, men jag gillar fan inte tomater.


Kommentarer
Postat av: Anonymous

2009-03-15 @ 21:33:14
Postat av: Anonymous

håller helt med föregående talare här. Finns inte mycket att säga, tomater är fanimej inte gott, tror du fick med allt som finns att säga om dom röda, fula, analsmakande modermodemen.



Min vän från mentalinstitutionen vill säga några väl valda ord också:

"really like would you to last thing hit that liking, even care if my would do?"

2009-03-15 @ 21:35:32
Postat av: Anonym

Känns skönt att någon där ute delar min åsikt. ;)

Och hälsa din vän på mentalsjukhuset att han är mentalt sjuk i huvudet!

2009-03-15 @ 22:04:10
Postat av: Anonymous

Åh nejnej, jag menar bara att han är IFRÅN mentalinstitutionen, inte att han residerar där. Han rymde för nån månad sen och jag lånar ut en liten del av min hjärna åt honom. han bor där, i min hjärna, alltså. Börjar bli en smula trött på den jäveln dock, han borstar aldrig tänderna så det luktar fan fis hela jävla tiden.

2009-03-15 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0