Mannen bakom bloggen intervjuar mannen bakom bloggen

Mannen bakom bloggen har då så äntligen fått en intervju med mannen bakom bloggen.

- Hej och tack för att du ställde upp på min intrvju.
- Inga problem, vad gör man inte för sig själv.
- Jo, sant. Men i alla fall, skulle du kunna börja med att berätta om ditt mål med att starta den här bloggen?
- Hmm. Om sanningen ska fram så startade jag den här bloggen utan mål. Jag tänkte som så att i en blogg utan mål kommer alla inlägg att passa in, vad de än handlar om. Ponera att du har en blogg med ett mål. Du kommer sedan på någonting du vill skriva om men som inte riktigt passar in i din målbild. Man skulle kunna säga att inlägget går stolpe ut. I min mållösa blogg kommer alla dessa inlägg gå stolpe in. I en blogg utan mål går alla inlägg i mål.
- Oj. Det var fint sagt, väldigt poetiskt.
- Tack.
- Vi har fått uppgifter om att många läsar skulle vilja se någon typ av "dagens outfit" på bloggen. Kommentarer?
- Jag har faktiskt surfat runt på en del bloggar och upptäckt att det här med "dagens outfit" verkar vara väldigt populärt, nästan obligatoriskt. Så självklart ska min blogg ha ett liknande inslag, vill man vara populär ska man vara som dem som redan är populära. Det om något, är något jag lärt mig.
- Ehh, ok. Men tror du verkligen folk vill se hur du klär dig varje dag? Du använder ju typ 4 olika tröjor och 2 par jeans. 
- Om det är något annat jag lärt mig så är det att det inte är okej.
- Va?
- Det är inte okej!
- Vad är inte okej?
- Att jag ställer upp på en intervju och allt du gör är att håna mig!
- Ja men förlåt då, skulle det kännas bättre om vi bytte ett tag. Du får vara kursiv och intervjua mig istället.
- Jo det vore snällt...
- Ok, kör.
- Jo, ehh, jag skulle vilja veta...
-
Ja... Vad vill du veta?
- Men det är ju svårt ju!
- Ja, varför tror du det var jag som kom på frågorna från början?
- Håll käften!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SkittsoFREN!!!!!!

Tro inte att jag vågar åka till Uppsala

/Häxansurtant

2009-05-20 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0