Heroes baby!

Fick reda på igår att säsong 4 av Heroes har dragit igång. Finns redan 5 avsnitt ute på internet. Att det här har skett med mig själv helt ovetandes ställer jag mig helt oförståendes till. Hur kunde jag missa detta? Kan det möjligtvis bero på sjukdom och sedan omänskligt mycket pluggande. Ja, så måste det vara, annars är det oacceptabelt. Fast när jag tänker efter så är det ju ändå ganska positivt att nu ha 5 nya avsnitt att titta på. Det måste väl ändå väga upp för den skuld jag känner för att inte varit med från början? Ja, så måste det vara.

Medans jag väntar på att de två första Heroes-avsnitten ska ladda klart lyssnar jag på det här. Enligt Last.fm har jag nästan 100 spelade Built to Spill-låtar de senast sju dagarna, tror jag börjar falla för det här bandet. Har missat dem tidigare av någon anledning. Men det får väl nästan ses som något positivt det också. Nu har jag ju massor med härlig musik som jag inte hört förrut att lyssna på. Det måste väl väga upp för att jag är mer än tio år efter med att upptäcka bandet? Ja, så måste det vara.

Annars kan jag väl berätta att det är kallt som snor att cykla till skolan på mornarna. Jag tror att det nästan var tre minus grader imorse. Men jag klagar inte, ni kan se det mer som ett konstaterande av att det är väldigt kallt på mornarna nuförtiden.

(Sen om någon känner sig träffad för att jag lånat lite av rubriken från en annan plats så har jag bara en sak att säga till den personen - You wanna fight about it!?)

Kommentarer
Postat av: a

Ja det skulle jag gärna göra...om du inte vore så jävla stark

2009-10-15 @ 20:45:44
Postat av: joel

det finns knappt något som är bättre än o ha några avsnitt av heroes framför sig :( önskar jag vore lite mer tankspridd :P

2009-10-15 @ 22:44:58
Postat av: tobias

hehe. är det dåligt med gymning i norge eller? ;)

2009-10-16 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0