Winnerbäck i vinter!

Den tredje december spelar Lars Winnerbäck på Fyrishov här i Uppsala. Jag, tillsammans med nio (9!) klasskamrater, köpte billjetter igår. Vi drog ner på stan för att inhandla biljetterna och en del ny kurslitteratur. Mina pengar räckte bara till det ena. Eller ja, inte ens det ena, egentligen. Men en biljett är i alla fall köpt.

Snart, förhoppningsvis imorgon, dyker äntligen lite pengar från CSN upp på kontot. Och som jag väntat!

Jag har också väntat på att få se Winnerbäck igen, efter den där fina sommarkvällen vid Strömsholmsslott förra året. Har svårt att se att detta kommer slå, eller ens komma i närheten av den kvällen. Men bra kommer det bli, garanterat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0