Om vi säger afroamerikanboll då?

Negerboll. Jag köpte en sån idag, i caféterian på Ångström. Jag betalar, tar den i handen och går bort till mina kamrater. Utan att riktigt tänka säger jag att "det är konstigt att svarta människor tar illa upp när dom har blivit uppkallade efter en sån god bakelse". Vi skrattade, för det var ju roligt. Men egentligen kanske det inte var det. Vi kände nog alla att det var lite grovt, lite fel. Men det var samtidigt det som gjorde det så roligt. Humor på låg, men samtidigt hög, nivå. Bara för att man inte "får" skämta om det blir det ju så mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

touchdown

2009-09-19 @ 02:10:50
Postat av: tobias

I don't get it...

2009-09-19 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0