Cleo

Känner för att skriva något men vet inte vad, så jag tittar ut genom fönstret istället.

Ser upp emot ett tio-tal olika samlingar individer som sitter på filtar och liknande i parken. Våren är definitivt här. Men klockan är åtta nu och det börjar bli kallt. En grupp skakar av sina filtar och går hemåt. Sommaren är inte här än, men våren är det definitivt.

Igår gick jag ner till Luthagens och handlade, klockan var fram emot kvällningen. På vägen hem lyssnade jag på The Radio Dept. nya platta samtidigt som solen slängde några sista strålar på husen omkring mig. Luften var frisk och där någonstans kröp jag ur mitt vinterskal. Det kändes ganska najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0