Sjukt mycket att göra!

Just nu känns det som att jag inte hinner med nånting. Alldeles för mycket att göra. Innan valborg är här tänkte jag att jag skulle städa, tvätta och allt det där. Samtidigt försöker jag hinna bygga klart världens snabbaste flotte. Byggandet tar hela dagarna och man missar föreläsningar, men man ska också gå på obligatoriska laborationer och skriva labrapporter. Jag som hade tänkt försöka klippa mig också! Det är tur att man kan köpa hamburgare och öl på byggområdet. Då slipper man i alla fall laga mat hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0