Brädspel och segerkyssar

Mycket trevlig utgång igår. Slutade med att man var hemma vid precis rätt tidpunkt för att se upplösningen i damernas curlingfinal. Jag hade ju fått direktrapporter från Eric under kvällen, men från den sjunde omgången och framåt såg jag matchen med mina egna, inte allt för stora, pupiller. Sverige spelade okej. Båda lagen tycktes svaja lite hit och dit. Eller var det bara jag som var rund under fötterna? Det var i alla fall en mycket tät match och aldrig fågan om spel mot ett bo. (?) Sverige vann som ni säkert vet i skiljeomgång och segerkyssar och allt vad det innebär följde.

Ikväll ska jag ta mig ner till Gunnar för ett parti Risk och diskutera kommande forsränning med just Gunnar och även Manne. På onsdag är det möte med TV4. Någon som har någon supergrymt awesome idé till hur vår flotte ska se ut?

Och nej, det blir inga segerkyssar efter brädspelandet.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0