Wardrobe - Level up

För någon vecka sedan började jag kika runt lite på zoovillage för att se om det fanns några potentiella köp till vårgarderoben. Det fanns en del. För några dagar sedan fick jag dessutom ett mail från just zoovillage där det sas att företaget saknat mig som kund och de ville därför ge mig 10% rabatt på mitt nästa köp. Jag har inte handlat där på två år men tack sa jag och klickade hem kläder för 3300 kr. 330 kr rabatt på det alltså. Nu väntar jag bara på att grejerna ska dyka upp på ICA Folkes så jag kan se om något passar. Är ju inte allt för lätt att välja rätt storlek utan att prova.

Tänkte även ta och pensionera en hel del plagg i garderoben, mycket som bara ligger och tar plats. Får väl se när man får tid över till det. Eller ja, tid har man ju alltid, frågan är snarare om man orkar.

Här är i alla fall vad som inhandlades:

Adidas - Greenstar orange shoes, 799 kr - Zoovillage.com
Adidas - Greenstar orange shoes, 799 kr - Zoovillage.com

Nudie - 110194 Grim tim dry dirt organic jeans, 995 kr - Zoovillage.com
Nudie - 110194 Grim tim dry dirt organic jeans, 995 kr - Zoovillage.com

Fred Perry - J5320 white 100 track jacket, 799 kr - Zoovillage.com
Fred Perry - J5320 white 100 track jacket, 799 kr - Zoovillage.com

Converse - M7652 all star optical white ox shoes, 699 kr - Zoovillage.com
Converse - M7652 all star optical white ox shoes, 699 kr - Zoovillage.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0