My little pony!

Kommer hem från skolan. Brer två mackor och slår mig ner vid köksbordet. Börjar bläddra i det nya numret av Ergo som låg i brevlådan imorse. Som vanligt tittar jag in nationsguiden lite extra för att se om det händer något av värde de kommande veckorna. V-dalas klubb Velvet brukar ju ha bra spelningar. Daniel Gilbert den 6/2, läser jag. Hurricane Gilbert som soloartist på Velvet alltså. Ja, varför inte. Läser vidare. Hästpojken den 20/2. Wait, what!? Läser en gång till. Hästpojken den 20/2. Lyckan är total. Sedan jag kom hem från alperna har jag i princip bara lyssnat på Hästpojken. Kolla in mina listor på Last.fm om du inte tror mig! Att sedan se att de kommer hit, till Uppsala, och till ett ställe där jag går in helt gratis är lite för bra för att vara sant. Jag läser en gång till. Det är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0