Forsränningsbloggen!

Stenen är i rullning. Fast med tanke på hur stort det här kommer bli så småningom så kan vi snarare säga att snöbollen är i rullning. Den kommer att rulla fortare och fortare, den kommer bli större och större. Jag pratar såklart om Forsränningsbloggen 2010! Klicka själv över för att följa detta spektakel som kommer att nå sitt klimax den sista april. Kanske blir det lite tystare här, kanske postar jag här vad vi postar där, kanske skiter du i vad jag postar vart. Nobody Knows...

Idag skrev jag ju en tenta också, i Linjär Algebra II. Det gick sådär. Men det struntar jag i nu! Varför ska jag behöva en utbilding när jag ändå snart kommer vara känd över hela jorden! Muhahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0