Vårjacka = jacka som man bär på våren

Hallå! Idag tog jag mig ner på stan här i Uppsala för att inhandla en vårjacka. Jag hade redan sett en jackan på det internationella nätverket som jag också visste fanns på weekday. Så jag gjorde processen kort.

Ner på stan. In på weekday. Prova medium. Satt perfekt. 900 kr. Hemma igen.

Den ser ut så här:

Observera att det inte är jag på bilden, utan en sån där modell som faktiskt får betalt för att ha på sig samma jacka som jag.

Jag är nöjd.

Nu ska jag försöka plugga lite till omtentan nästa torsdag.

Senare ikväll blir det Arsenal-Barcelona på Värmlands nation. Om det är möjligt så hoppas jag att båda lagen vinner.

Edit: länk till inslaget med tv4 om någon missat

Kommentarer
Postat av: Johan. R.Ehnborg

och......önskan slog in...

2010-04-01 @ 16:48:31
Postat av: Mamma Cattis

Skit snygg jacka Tobias!!!!

2010-04-01 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0