Svårt att gräva ner sig

Jaha, då befann man sig mitt i en tentaperiod igen då. Även om det känns ganska bra för tillfället så vet jag att det inte kommer att göra det så länge till. När termodynamiken är skriven på måndag är det nämligen dags att ge sig på resten. Resten är i det här fallet något som jag knappt vet vad det faktiskt är. Jag tror att det stavas mekanik och fluidmekanik, kanske.

Än så länge så har helger i viss mån fortfarande varit helger. Och det väldigt trevliga helger med bland annat långa och mysiga kvällar i parken. Vi får se hur hårt det straffar sig nästa vecka.

Det är synd att den bästa tiden i Uppsala endast varar i några få veckor. Trots att det är tentor som ska skrivas hit och dit är det ändå de sista veckorna innan sommarlovet som är de finaste. Att ta några steg utanför dörren, slå sig ner på en filt i parken, grilla ett par hamburgare och spela lite kubb är inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Jocke T. Håström

Keep up the good work, både i böckerna och i parken,lovet är nära.

2010-05-21 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0